söndag 21 december 2014

Highfivar Mig Själv.

Innan barn och hus och Pojkvän tränade jag mycket mer. Och med mycket mer menar jag precis mycket mer.  Jag har insett att det är rimligt att hinna med två träningstillfällen i veckan om man ska försöka hinna med allt annat också.  Men så satt jag och pratade med vår VD på julfesten och han har tre småbarn så inte heller eoner av tid.  Han sprang ibland till jobbet vilket jag inte kan göra eftersom vi inte har dusch på jobbet ( han sitter i Stockholm) men så kom jag på att jag faktiskt kan springa HEM från jobbet. Det är inte fasligt långt ( 4 km) men det är en låååång uppförsbacke på hemvägen som man inte skojar bort och jag gissar att det kommer ta ungefär lika lång tid att springa hem  som det tar att gå till bussen och ta den hem. Sedan snabbt in i duschen hemma innan jag hämtar på dagis och jag kan därmed klämma in två löppass till per vecka utan att ta mer än ca 10 minuter extra tid. Applåderar mig själv över hur listig jag är och tänker att Beach 2015 kommer vara en success-story.

1 kommentar:

  1. Genialt! High five!

    Och nu kan jag ju hålla koll på hur ofta det där löppasset blir av också *pekar på mina ögon och sen på dig i hotfull håller-ögonen-på-dig-gest*

    SvaraRadera