måndag 29 december 2014

Saker Man Bara Inte Får Göra.

Precis innan jul var jag nere på stan och skulle fixa lite saker snabbt. Lite snabbt med Lilla G som var på gott humör iofs men är det något som kan skifta hos artonmånaders så är det humöret (läs lite stressig).  Jag hade fokus lite längre fram på gatan för att se om bussen kom och såg mig inte för så bra.

Vet ni vad inte så bra betyder?

Det betyder att man kör in vagnen i en gammal farbror så han ramlar. Inte bara ner på knä utan raklång ner på gatan. Jag blev så chockad att jag bara stod och stammade "förlåt förlåt jag menade inte förlåt" och tio sekunder senare kom två ungdomar (hopp om dagens ungdom önskar jag kunde säga det om ofokuserade småbarnsmorsor) och hjälpte honom upp på fötterna. Han stirrade på mig precis som om han ville döda mig ( förstår honom till fullo) och stapplade vidare.

Mvh/ Inte Så Stolt Över Mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar