onsdag 4 februari 2015

Dessa Detaljer.

Snöat in på hur det ska se ut i vardagsrumsfönstren och ägnar dagen åt att flytta runt på allt ungefär hur många varv som helst.  Det ska vara snyggt och det ska vara plats för två katter som använder sig av fönstret för att spana på ( och drömma om) fågelbordet utanför fönstret och katter som inte får plats i ett fönster tar sig plats i ett fönster. Det brukar alltid sluta i seger för djurriket om vi säger så och jumboplats för krukor/växter som var i vägen..


5 kommentarer:

  1. Jag förstår dig sista' och gör ofta exakt likadant trots att jag inte har två katter som ska samsas om utrymmet. Här är det bara omflyttningsförtjusningen som blommar i mitt bröst och aktiverar mina händer. :D

    SvaraRadera
  2. Är likadan! Kan ägna långa stunder åt att flytta runt saker :)

    SvaraRadera
  3. Himla snygga saker är det du flyytar runt i alla fall:)

    SvaraRadera
  4. Erika- Jag flyttar .... går ut från rummet och kommer tillbaka och går in och tittar. Sedan flyttar jag på något fem cm och gör om. Och om och om.
    Annika- skönt att vi är flera!
    MrsE- tack!
    Åsa- tack gölle.

    SvaraRadera