lördag 7 mars 2015

Det Mest Spännande.

Det mest spännande som händer en vanlig lördag är när man har bokat en reservplats på ett pass och ser hur det tickar neråt när andra människor avbokar och man börjar på reservplats tio....

Tills man får plats. ( !!!!!!)

Och när man får den här platsen känns det ungefär som att vinna på lotto eftersom man längtat så efter att får träna.  Jag är verkligen en kvinna med enorma krav känner jag. Eller inte. Jag är tvärtemot en kvinna med enorma krav på en lördag.

(Det är när jag skriver sådana här inlägg som jag undrar lite varför jag överhuvudtaget har bloggläsare. Men ni stannar väl kvar visst?)

6 kommentarer:

  1. Helt klart.
    Men nästa gång det blir så här olidligt spännande vill jag ha en nedräkning, ett inlägg allt eftersom det tickar nedåt.

    SvaraRadera
  2. Katarina- he he... vi får väl se. ;-)

    SvaraRadera
  3. Det är ju ett bra exempel på att vardagen kan vara spännande!

    ... som om mina inlägg är så intressanta alla gånger?

    SvaraRadera
  4. Lämnar dig aldrig! Hoppas träningspasset var bra!

    SvaraRadera
  5. Turtlan- Jag tror det skulle vara jobbigt om livet var superspännande varje dag? Just igår var detta viktigt för mig så...
    Frida- <3
    IWNK- Låte fint.<3

    SvaraRadera