måndag 30 mars 2015

Rocky Horror Show.

I fredags gjorde jag något annorlunda. Jag hängde med Grefvinnan, Missy, Jo och Camilla på bio med extra allt. En goodie-bag med både instruktioner och saker att använda -----> såsom i ris att slänga, tidningar att ha på huvudet eller tutor att tuta i. Många utklädda personer. Idag är jag hemma sjuk och titta på film på en Ipad på en yttepytte skärm. Olika dagar olika filmupplevelser som vi säger här i soffan i myskläder. Och med" vi". Det är bara jag här.

2 kommentarer:

  1. Jag var på en sån där sing-a-long med filmen Sound of Music och jag ÄLSKADE det! Du kan ju tänka dig publiken. Awesome! Plus att jag gick med en kompis och hennes föräldrar där pappan var typ hovrättsdomare eller något sådant mycket tungt och kärleken jag kände när han (som var en rätt sammanbiten typ) satt och viftade med en liten vit tygblomma till Edelweiss = så stor!

    SvaraRadera
  2. Erika- Det var kul. Mkt roligare än jag tänkt mig för jag hade liksom inte någon koll på vad vi skulle göra mer än att medverka typ.

    SvaraRadera