onsdag 22 april 2015

Carpar Dagen Med Besked Imorgon.

"Bra att du är flexibel" sade hen som bjudit in till mötet till Stockholm imorgon när jag sade att jag skulle kunna vara uppe till åtta ifall jag tog flyget som gick nollsextio.

Taxin hämtar klockan fem. ( Det känns som mitt i natten mer än morgon tackar som frågar)

Det är förvisso frukost på flyget OCH när jag kommer fram till mötet men att gå upp vid fyrasnåret och sedan äta frukost vid åtta fyra timmar senare känns lite väl sent.  Jag kör dubbla frukostar helt enkelt.

Och kaffe. Det blir en HELDEL kaffe om vi säger så.

3 kommentarer:

  1. Jag känner din smärta! Hoppas du hinner attackera ett Starbucks på vägen till jobbet.

    SvaraRadera
  2. Så brukar det bli på kursdagar. Mycket mycket kaffe alltså. Koffienspinn framåt eftermiddagen.

    Klockan fem är natt. Inte morgon!!!

    SvaraRadera
  3. Katarina- jag tänkte på dig .. kung av tidiga fakirflyg!
    Turtlan- jamen så ÄÄÄR det ju.

    SvaraRadera