lördag 11 april 2015

Köpenhamn.

Vi gjorde en liten mini-semester till Köpenhamn. Tog tåget dit och hyrde lägenhet via Airbnb som jag verkligen rekommenderar ( privatpersoner som lägger ut boende som man hyr via sajten). Inför sommarens semester satsar vi också på att hyra lägenhet istället för hotell.
Det minsta barnet promenerade runt på tåget med hela sin familj. Det är tre och en halvtimmes promenad det. På lördag åker jag och hon själva till Jönköping för att hälsa på en kompis. Hoppas på mer åt det stillasittande hållet med det är väl inte jag som bestämmer misstänker jag...
Köpenhamn levererade sol kan vi väl säga.

2 kommentarer:

  1. Jag vill också åka till Köpenhamn. Har varit där en halv dag och vill gärna stanna lite längre.

    SvaraRadera
  2. Åh vad härligt för er! Skönt med bloggpaus också förstår jag. Sötaste lillungen som promenerar. Älskar Airbnb!

    SvaraRadera