söndag 19 april 2015

Med Vänlig Hälsning Från En Känslig.

Angående inlägget nedan så samlades vi för middag.  Jag gav henne presenten ( från hela mammagruppen men undertecknad var inköpare) och hade väl skrivit en rad om att mamman gjorde en sjuhelsikes jäkla kanonjobb med två små under två år, att mammor förtjänar glamour och lite annat.

Mamman i fråga blev så glad att hon började gråta på grund av -----> åh vad ni är snälla.

Då började en annan ur mammagruppen gråta på grund av att första mamman grät och att det var fint skrivet.

Tredje personen som började gråta var jag själv som blev så rörd över att mamma ett grät och att sedan mamma två grät och att det var så fina ord ( ???????!!!!!) som var skrivna till mamma ett.  Någonstans här kom jag väl på att det var liiiite konstigt att bli rörd av sina egna ord så då grät jag lite till och sade " men huuuur kan jag gråta det är ju jag som har skrivit skiten*"




*menade inte "skiten" som i "skiten" men blev lite förvånad helt enkelt.

2 kommentarer:

  1. IWNK- Det skulle göra mig mkt mkt mkt mkt förvånad. Näe. Icke gravid men pms:ig när det begav sig....

    SvaraRadera