fredag 5 juni 2015

Barnet Onsdag.

1. Börjar med att hoppa upp på vardagsrumsbordet och på frågan ifall hon får sitta där tar hon tag i mitt finger biter mig och fiser samtidigt. Ordet som ska in på vågrätt fyra----> ägd.

2. Väl på jobbet får jag detta mms av Pojkvän. Vill tacka gud eller vem nu som gjorde så att det gick att skrubba bort kritorna från "Lilla Åland" stolen. Om det här har hänt en gång innan? Jo faktiskt tackar som frågar. Vi är både långsamma och glömska i detta hushåll.


3. På kvällen när Pojkvän skulle lägga henne frågar storebror om han får en godnattpuss och får kallt nej, sedan frågar jag och får också ett bestämt kalla handen. På väg förbi mig böjer hon sig ner och pussar mina stövlar och säger "hej å".  Gött det här med att känna sig älskad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar