torsdag 6 augusti 2015

Morgonens Nominering Till Kategorin "Mest Förvånad".

Ger jag mig själv när jag hittar en av katterna på en soffdyna utanför dörren när jag ska gå till jobbet. Förvåningen i detta är att hon är en innekatt och jag hade ingen aning om att hon ens var ute... Hade tittat lite efter henne på morgonen vid frukosten men var inte orolig så. Hon gillar att sova...

Himla käckt detta vi går ut med katterna i koppel hyfsat ofta så att hon hittar runt huset, hade det inte varit för det hade hon lika gärna kunnat vara i ... ungefär lite varsomhelst nu annars. Nu ska jag bara lura ut hur hon smet ut igår. Inte är kristallklart om vi säger så.

2 kommentarer:

  1. Haha, jag tänker att din katt är som en tonåring!

    SvaraRadera
  2. Annika- hon är en tonårig utbrytardrottning ;-)

    SvaraRadera