torsdag 26 november 2015

ROT-avdrag.

I mitt nästa liv önskar jag mig super-powers i form av hantverkar-krafter för jag tror snart det kommer poppa en åder i pannan på mig och människor bara kunde ta sig samman och hålla vad de lovade tack så mycket.

Det här med att tänka på att göra en renovering i huset i några år och sedan får tummen ur röven precis när rot-avdraget ändras och halva Sverige tänker samma sak och det blir trångt om saligheten    (hence, svårt att hitta folk) och drömmen man hade om att saker och ting skulle vara klara till 1 december för att slippa halvkaos under julen.... Eller dröm och dröm. Det var det som lovades när allt bestämdes för två månader sedan.

Andra saker jag drömmer om.

1. Aldrig göra saker i sista minuten.
2. Aldrig göra saker i sista minuten.
3. Aldrig göra saker i sista minuten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar